Bara lite onödig fakta men som ni kanske vill veta ändå...

1. Jag är jätterädd för höga höjder, men jag älskar att åka atmosfear fast jag får panik varje gång.
 
2. Jag älskar att ha mycket att göra, vill helst ha hela helgen planerad. Jag hatar att sitta inne tex en söndag.
 
3. Jag är totalt orädd bland hästar. Rider alltid de värsta hästarna, sitter upp på vilken häst som helst. Frågar nån om jag vill rida så hoppar jag upp, kan vara den där lugna och sega hästen till den mest hispiggaste som bara springer. 
 
4. Jag lyssnar på all slags musik, lyssnar på country till de allra lugnaste baladerna till skrillex. Sen så älskar jag Spice girls Wannabe, grym låt! Depplåtar står mig nära om hjärtat.. 
 
5. Jag har nästan ingen kompis i skolan som gillar hästar 
 
6. Visste ni att jag är allergisk mot hö tex. Om mamma inte är i stallet och hjälper mig så blir jag ganska handikappad.
 
7. Vill ha "ordning" omkring mig, som om jag inte vet var allt är så får jag panik men det får vara hur stökigt som helst, men om jag inte hittar jag inte mina grejer dampar jag loss tills jag hittat dem.
 
8. Jag är sjuk envis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0