2012-09-08

Cheeena bloggen. 
Kom precis hem efter många timmar i stallet. Beckie fick longras och jobbas över cavalettibommar i traven och skitten. Hade den så hon var tvungen att ställa sig och jobba igenom sidorna. Sen så drog jag ihop den till en pyramid som jag lät henne galoppera över några gånger åt varje håll. Hon lyssnade jätte bra, men blev väldigt framtung mot slutet då hon blev trött.. Men lydig för det mesta.. ;) Sen så hade vi lydning övningar, då hon inte har någon som helst respekt för mig när jag står på marken! Kan gå rakt fram fast jag säger till henne att stanna osv men inte lika farligt nu som i våras.. När vi tävlade drog hon iväg med mig osv men har blivit mycket bättre. Men när jag sitter på henne så har hon respekt för mig, dummar sig ALDRIG i paddocken längre som hon kunde göra ibörjan osv. Men ibland i skogen kan hon dampa men det är för att hon blir så glad! 
Nöjd me henne idag!
 
Mini prinsen får sko på sig imorgon :D Så kan äntligen rida han igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0