Äntligen färdigt...

Pust och stön..'
Äntligen färdig med den där cp SO:n eftersom boken bara försvann så fick jag skriva om allt och det tog typ 3 timmar så nu ska jag kanske försöka hinna sova innan jag ska upp till skolan igen.. Ska kolla igenom texten imorgon och se hur den blev och kolla stavfel eftersom jag typ dör snart så tänkte jag sätta på en film att sommna till. 
 
Om 6 timmar har jag dygnat, värt att sova i 6 timmar? 
Ska upp vid halv 7 imorgon så 6 timmar skadar väl inte att sova? ;)
Hahah ne nu får jag lägga mig så kanske jag kommer upp ur sängen imorgon, bara taggar att cykla till skolan också... Kom på nyss att jag har glömt att fylla på mitt busskort... Fuck life! 

Kommentarer
Postat av: Theresé

Bra jobbat Linnpinn <3

2012-09-21 @ 07:21:46
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0