DM, 23 september

Den 23 september så är det DM i Torslanda. Jag ska rida förklassen LA:1 och sen själva DM klassen också som är LA:4. LA:1 är en lätt klass men kommer ihåg div 2 finalen där förra året och då så var han sjukt spänd nere vid ena kortsidan så sattsar på en avslappnad ponny som lyssnar och över 62 % MINST! Men föräntar mig inte jätte bra procent för har inte tälat sen 12 agusti och inte tävlat LA:1 och högre sen 2 juli så.. Men i LA:4 är lång bana. Fender har tälat på långbana 1 gång innan. Men är nöjd med 62 % men skulle inte varit fel med mer procent!
 
LA:4 är ett lätt program för oss igentligen men Fender blir så svår vid tävling så därför inte så stora föränrningar på han. Men om jag hinner rida igenom honom så kan i lätt sätta 70 % men brukar inte hinna det innan jag ska in på banan. Sådärför lätta mål men om vi får högre procent så är det svin kul! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0