Fender igår..

Igår så tränade jag med Fender i paddocken. Började med Dianas lilla list i huvudet.
1. Stöd i handen
2. Att han ska fram för skänkeln
3. Svängbalans
Med de 3 grejerna i huvudet så kunde jag rida hela passet. Vänsterbogen in hela tiden vänsterställd tills han släpper och såklart stödd och så 2 lätta hjälper och går han inte fram så en lite större och går han inte fram då så en liten snärt med spöt bakom skänkeln. Alla 3 gångarter red jag såhär och mot slutet så släppte han super bra och var mjuk och fin och bärde sig själv och super bakben och ryggen ♥ Så fin. Red lite förvänd galopp också, med den konstiga saken som är med i LA:4. Mot slutet satte vi den också.
Gammal bild sålänge för att jag inte har några nya bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0