Han har sina stunder

Min kära storebror kan vara sjukt jobbig och då vill jag bara hugga huvudet av honom men jag älskar honom. Ibland så är han super snäll och som tex nu har han lånat ut sina grymma högtalare med grym bas som dunkar så golvet på hela övervången skakar och de har jag fått låna ♥
Eller som när han ger min saker som godis osv eller låter mig få låna hans dator då min är lite dampig ibland när man ska se på fim osv. Eller som när han ger mig hans busskort ibland eller betalar för mig!
 
Ibland har han sina stunder och för de mesta så är jag nog en pay in the ass för honom ;) Som när jag är trött så skrattar jag super mycket och är super flummig eller på morgon är jag världens suraste människa på detta jordklot... Men han står ut med mig fast jag vet att han tycker jag är riktigt jobbig ibland som nu ikväll när jag tvinga honom att förhöra mig i tysan osv!
Men han har alltid ställt upp för mig med allt, på den tiden då jag var mobbad så stog han upp för mig eller när kompisar svek så stöttade han mig och trösta mig när det har varit jobbigt med andra saker. Helt enkelt så som en storebror ska vara! ♥
 
Från vänster: Johan, min lillebror Benjamin, Anton big brother och jag. Cp bild javet men ni får stå ut hitta ingen annan på denna datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0