Hästarna i fokus

Idag så fick Beckie ila för mina planer sprack när hela paddocken ar fullt med hästar, några hoppade osv och så var det piss väder. Men imorgon så blir det longering för henne ist :)
Min lilla damp prins ville inte alls vara ute i detta skit väder, tyckte inte alls att det  ar skoj. Kom til mig i trav när jag ropade på han. Blöt och lerig var han... Så jag satte igång och började borsta och torka honom så var han nöjd i sin box med ny torv, hö, nytt vatten, kraftfoder och äpplen och andra godsaker i höt ♥ Han var så nöjd min lille prins! Hoppas han får på sigsin sko snart bara typ 2 eckor kvar till DM.. Måste vara i toppform båda 2. Jag tränar på gym och springer regelbundet och Fender tränas nu massa osv. Börjar gå bättre för oss båda, vilket jag tycker är super men frågan är vad de som vi tävlar mot tycker ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0