Hästarna idag

Fender:
Fender fick ridas ut lugnt barbacka idag, red en ganska kort runda. Var typ ute i 40 minuter kanske, skrittade mest men travade även lite grann. Ville att han skulle tänka framåt utan att rusa och det fungerade super, red på novabettet som fungerar super på honom!
 
Beckie:
Beckie red jag ut i skogen tsm med Sigrid, red en ganska lugn tur mycket skritt men även lite trav och galopp. ´Hon var lite seg ibland men annars lyssnade hon super på mig. Imorgon får hon vila då hon har gått ganska hårt 2 dagar och så idag så hon behöver nog en liten paus eftersom hon håller på att sättas igång efter sín "skada" eller vad man ska säga..
 
Imorgon så ska jag träna med Fender för Diana vid 17.10. Så ska jag även vara framskrittad och lite värmd i trav så det blir fullt ös efter skolan då jag slutar 16.40 så därför kommer jag inte att hinna skriva något innan precis som idag. Min lillebror på 7 år hade läxa och var med i stallet idag eller ja det brukar han men iaf så var vi tvunga att vara hemma så han hann äta, duscha och göra sin läxa innan 20.30 så ville vara ifrån stallet vid 7 typ så jätte stressigt med 2 hästar! Så jag har super mycke i skolan så därför är min uppdatering lite sådär.. :/ Men ni får stå ut och hoppas jag att ni stannar kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0