Helg ♥

Nu är det helg, gött!
Har skrittat ut på Fender i skogen tsm med Tres och Bengtsson. Barbacka, alltid najs. Super mysigt och rida i blåsten och se alla löv yra runt i luften samtidigt som man sitter på sina fina ponnys. 
Beckie longerades, mot slutet la jag ut 3 cavaletti bommar på volten. Vilket steg, längde bommarna ganska rejält så riktigt långa för att hon skulle trava igenom kroppen och trampa på med bakbena. Nöjd med båda hästarna idag,  Fender blir dressyr imorgon tror jag och Beckie ska ridas ut i skogen, en ganska lång runda om hon verkar pigg annars en på 40 min kanske. Tar jag den långa får hon rida i varierande teräng med äng, diken vatten, grusvägar, skogsstigar, galoppbackar osv. Älskar rundan starkt! 
Superstar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0