Min helg :)

Imorgon lördag så har jag inga jätte stora planer än så länge. Ska rida Beckie imorgon tror jag, får se hur hon verkar. E hon galen så blir det longering och kanske en uteritt efteråt. Sen tänkte jag ge mig ut och springa, fram och tillbaka på Sandö. Träffa nån kul kompis som man kan tillbringa tiden med eller nåt annat roligt :)
 
Söndag: Ska hoppa Sören i ridhus på morgonen/förmiddagen. Sen så ska jag ridas Beckie ut i skogen. Ska ge mig ut och spinga också. Sen så blir det slappa och vila upp mig inför skolan.. 
 
Slapp helg, men nästa helg blir det fullt upp, ska åka till tävlingarna i Lysekil och kolla på Diana på Lördag och sen på Söndag hänga med Tres som hästskötare och rida mina pollar osv.. Hårdträning på Fender som ska tävlas om 2 veckor och måste börja jobba med galopp-halt-trav-halt-galopp-halt osv för att han ska lyssna. Sen så skulle jag vilja åka och rida igenom programmet på långbana men för se hur det blir.. Sen försöka hinna med att träna också, sen så skulle jag vilja fixa gymkort igen som gick ut idag.
 
Men är super trött nu så ska lägga mig och sova nu, så hörs imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0