Sjukhus + skola + rida

Min dag idaghar varit fullt ös hela tiden.
Började med att gå upp vid 6 för att duscha och göra mig iordning och så drog jag in till sjukhuset. Var väl där inne i nån timma. Sen så drog vi in till Torp en liten stund och käkade. Brunch kanske? En cappuchino, macka och så delade vi på en svin go blåbärs muffins, mums ♥ Kollade även lite snabbt i olika affärer, Carlings är lätt min nya favvo affär inne på Torp! As coola och snygga grejer, har aldrig handlat nåt speciellt där inne. Har alltid tyckt att det verkar så rörigt men shit va snygga och coola tröjor, linnen, byxor osv det fanns där inne! Hittade ett par awesome byxor kommer bilder imorgon för ska ha de i skolan då tänkte jag.
 
Sen så fick man back to reality och åka till skolan... Som jag inte har varit i sen i fredags. Svin tråkigt men chilla lektioner kvar, SO i 1 timme och sen bild och idrott. Men ändå sjukt tråkigt efter att bara ha chillat hemma och kollat på film i 2 dagar nu! Trodde att jag skulle avlida på SO:n, haha läskigt trött och seg i kroppen nu... Drog dirr till stallet efter skolan och red ut på en dampig häst vid namn Beckie som har vilat i 3 dagar pga att jag har varit sjuk. Stegrade, tvärnitade, studdsade hit och dit och fram och tillbaka.. Haha skulle haft henne på film när hon blev "rädd" för 3 hundar... Stannade och tittade misstänktsamt på dessa hundarna och det var såååå himla läskigt så hon trodde att hon skulle dö vettu ;) Skrittade även ut på en pigg liten ponny tsm med Paula och Funny, super mysig ridtur i regnet.
 
Tjockis hästen efter att ha vilat i 5 veckor i STOR gräshade för att hon blev halt. La på sig bara lite, hehe..
 
Nu ska jag chilla lite med en film och kanske äta lite mat så man inte dör? Sova-äta-skola-äta-stallet-äta-sova, äter inte bara lite per dygn iaf :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0