Sry!

Sry att jag inte har updaterat så bra...
Igår när jag kom hem från stallet satte jag mig vid TV och käka lite och sen så däckade jag. Samma med i förrgår! Men i måndags så red jag ut med Fender och då var han duktig och Beckie tränades lite lätt i paddocken. OMG va fin hon blevv på slutet, jag kunde hålla ihop henne med små fina hjälper. I högervaret var jag tvungen att hålla henne mycket för ytterskänkel då började hon galopperade super bra med bakben, rygg, och sjukt fina framben ♥ I vänster varvet så kunde jag rida runt henne för innerskänkeln och mewd lätt ytterhand få med yttersidan också! Super nöjd, dock inga bilder för det var ganska mörkt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0