Varberg 2011

Varberg 2011 
De är goa minnen. Åkte dit ner med Fender och mamma, mina bröder och bästa vännen Emma. Så jävla roligt vi hade det. Var där mellan onsdag-lördag. Svin kul ofc men dock så sög vädret. Regnade varje dag, allt var lerigt.. Skor, kläder, vi, benskydd, boots, sadlar osv. Verkligen allt var lerigt. Men det var ändå så sjulk kul att tälta där och ha me sig sin fina prins. Fick några pet i varje klass men ändå super nöjd, för om man tänker det sugiga underlaget som var och han tappa sko så blött var det. De var ju gräsbana och ganska lång bana också.. Men pigg och glad och hoppvillig ponny ändå ♥
Hände en massa grejer, Fender tappa skon och det blixtare så mycket så att vi fick sätta oss i bilen mitt i natten.. Fenders box och 7 andra svämmade över me vatten så 6 på morgonen så fick mamma flytta över allt och hästen och hämta spån osv och fixa med namn skylten och tusen andra grejer. Som tur va så hade jag ingen boxgardin osv, bara ett sadelställ där jag hade det mesta under som grimmor, grimskaft, hästgodis, benskydd, benlindor, boots osv, ryktlåda, hö och mathinkar. Så inte så mycket att flytta, mamma skulle bara ge frukost men istället var det att mocka fixa vatten hö och allt annat. Stackars mamma som grejade där borta medans vi andra låg och sov. Jag gav frukost dan innan så när det var mammas tur så lyckades hon pricka in den dagen... Men helt underbart kul att bo med sin häst så, älskar det! 
Han tyckte det var läskigt så han hoppade av ett galoppsprång försent därför konstig stil.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0