Advokat / stallet

Idag så ringde klockan kvart i 6, sjukt pigg efter 5,5 timmes sömn. Men men hoppade upp och grejade iordning mig och sen bar det av mot Uddevalla. Var framme efter 1,5 timmes bussresa som jag bara slappade på, lyssna på musik och facebooka typ. Komfram chillade i 40 min sen så började intervjun, det gick super bra. De tyckte jag hade bra frågor och de hade väldigt bra svar. Pratade med 2st så fick 2 vertioner vilket jag tyckte var bra. 
 
Sen så satt jag på espresso house i 1 timme och pluggade lite medans jag väntade på bussen. 
 
 
Åkte till stallet där jag red ett skrittpass i paddocken på Fender i ungefär 40 minuter. Riktigt nöjd, super fin va han ♥ Beckie fick vila då honfår sina dampryck och jag ville inte riskera skada. Chilladei stallet hela eftermiddan tills 6 typ. Plutsade sadlar, snacka, fixa och dona, gjorde vanliga stallsysslor somatt mocka osv. 
 
Bara legat på soffan hela kvällen då jag har sjukt ont i kroppen.. Ska sova nu då jag är läskigt trött och känner mig halvrisig. Hoppas på att jag känner mig bättre imorgon då en fullspeckad dag med ridning, städning, plugga med Emma osv ska in på schemat. Har inte packat en ända grej en... Duktigt Linn, ute i bra tid som vanligt ;) 
Miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0