Bilen

Ingen aning om var vi är just nu haha.. Svängde av i Laholm och antar att vi åker rakt genom landet nu för att komma fram. Östkusten typ, Blekinge. Men har mitt godis, go musik pumpas från radion, trött och de är riktigt trevliga så kan det bli bättre?

Träningen gick super och jag kände att jag har grejer att ta med mig hem att träna på oxå vilket är bra :) Nästa vecka när jag kmr hem så ska jag börja träna vidare på det som vi tränade på idag. Tänkte att jag skriver om träningen imorgon elr något för orkar inte när vi kommer fram och på mobilen blir för jobbigt.. Tres fotade iaf, tror det blev några bra då ljuset var lite konstigt i ridhuset så var det svårt att få bra bilder. Men försöka sova en stund nu, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0