Fullt upp (Y)

Åkte till Molly i onsdags, sov där. Tillbringade dagen där igår, grejade med allt möjligt från hästar till mat. Var ute på Smögen vid 8 typ, passade på att tjocka oss med Pizza, gött som fan haha. Drog hem t mig och snackade om allt, the typical girl talk! Myyyys. 
 
Idag så vaknade vi sent, halv 12.. Åt och chillade framför datorn innan det bar av mot stallet. Vi red ut på mina änglar, jag på Beckie och Molly på Fender. Eftersom det fortfarande är is överallt så betog turen av bara skritt men mysigt och bra för hästarna att röra på sig lite. 
 
Molly åkte hem och jag kom hem och fixade iordning mig lite innan jag drog vidare för filmkväll med bästa Olivia. Sagt att vi ska göra det länge nu så vi körde på idag. One tree hill, Ben&Jerry, kan det bli bättre? ;) Kom iaf precis hem och ska slänga mig i sängen för ska upp tidigt imorgon och följa med min lillebror på sin första fotbolls match. Så gulligt att se alla små 6-8 åringar springa och spela fotboll! Fast Benjamin är riktigt grym i mål så ska dit och hejja på han då han ska va målvakt i 3 av 4 matcher. 
 
1,5 år gammal bild, Bästisarna, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0