Godkväll ♥

Tjeeeeena!
Sitter på mitt rum i sängen just nu och lyssnar på mina gamla idoler, Tokio Hotel. Ska snart sova, har suttit och pluggat lite. Skriver en uppsats till Musiken om One Direction. Det mesta är ganska lätt men så är det svårt att luska fram vissa grejer. Bertil (musikläraren) blev ganska impad när jag drog upp hela deras historia. Han bara var har du fått denna informationen ifrån, hmm mitt huvud? Haha, dock så behöver jag eran hjälp. 
 
Ska välja ut en musikvideo som jag ska visa för klassen när vi ska redovisa. Men kan inte betämma mig för vilken... Måste tänka på några saker, för den är bra, bra låt, ser dem bra, snygga danser osv. Kan ni hjälpa mig? :) Kiss you, Little things, What makes you beautiful eller Live while we´re young?
 
 
Ska skriva lite till sen sova, upp till skolan imorgon. 2 dagar kvar sen PRAO (Y) Tagga advokat intervju och ner till Blekinge och jobba i ett stort stall! Pusssssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0