Godnatt / morgondagens planer

Strax sov time för mig. Lite drygt 12 står klockan på. Gött med "massa" söm, 7 timmar haha. Skola ochjobba gärnet av mig dåjaghar mängders att göra denna vecka. Imrorgon står tyska, musik, matte föreläning och jobbning i matte på schemat. Kort lunch, måste jobba i mänders annars jobb hemma..
 
Imorgon så åker jag och mamma in till ua. Ska kika vart Advokat byrån ligger så jag hittar, ska även göra stallet och det vanliga. Plugga på kvällen, skriva frågor och planera inför intervjun med advokaten på fredag. Kanske börja skriva en lista med vad jag ska ha med mig ner till Helene och Per. 
 
Jag och sötaste kusinen ♥
 
Godnatt, pusssssssssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0