Grr..

Jävla internet asså.. Vill inte alls fungera, har försökt att komma in här hela dagen på datan men ger upp. Bloggar från mobilen vilket jag hatar men jaja. Sjuk idag med, skola imorgon för första gången på 3 veckor, kan inte säga att jag har längtat ;)

Drar till stallet dirr efter skolan imorgon. Emma red Fender idag och i måndags åt mig men Beckie har vilat.. Eftersom hon var som en tickande bomb innan jag blev sjuk så kan jag bara undra hur hon är imorgon efter 4 vilodagar.. Vågar inte låta många rida Beckie när hon är så pigg som hon är nu och ska jag vara ärlig så tror jag inte många heller, haha. Mamma kan ju de är ju hennes häst så, men hon har inte hunnit + hon har problem med ryggen nu så hon kan inte rida.. Men men hoppas på mjuk paddock och inte förmycke folk så hon kan dampa utan att jag behöver oroa mig för att springa in i nån eller att hon råkar sparka nån om hon bockar.


Sova nu så jag är pigg imorgon, godnatt pussssssss <3

Kommentarer
Postat av: Theresé Hägglund

Mina får massage idag så mig behöver du inte oroa dej för ;)

2013-03-01 @ 07:00:13
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0