Härliga söndag, ångest...

Har haft en underbar söndag! Vaknade vid halv 10 efter att ha sommnat vid halv 5 inatt. Slappade framför datorn i 1 timme  innan jag åt frulle och duschade. Vid 12 bar det av mot gymmet för att möta upp Olivia. 
 
Tränade i 1 timme & 45 minuter. Värmde upp med att powerwalka/springa, körde intervaller. Sen så tränade jag mage i 50 minuter och ben i lite drygt 30. Gick hem från väjern till smögen kanske 5 km? Ne mer tror jag. Käka lite innan det bar av mot stallet. Red båda pollarna som ni kanske redan vet. Satt la på hästryggen i 2 & ½ nästan. Sen kom jag hem vid halv 8 och bara slappat framför datorn just nu med musik och älskar livet!
 
Ska snart sova, school tomorrow.. Alla har nästan prao denna vecka. Alla mina kompisar är borta denna vecka medans jag är borta nästa.. Kommer att vara 4-ever alone.. Har typ 1 kompis kvar som har ett helt annat schema, blööö. Haha ne nu ska vi inte deppa ihop, jag har ju min musik och då tror jag att jag överlever allt, även 4 dagar i total ensamhet, haha.  
 
Why so damn cute? 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Så snygg 😍😍😍😍😍😍😍😍

2013-02-03 @ 23:55:09
URL: http://nattstad.se/annaevelina
Postat av: Katarina

Hej jag sa nu på min blogg vem som van veckans blogg kika in och se om det var du som van!:)

2013-02-04 @ 13:38:38
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0