Hästarna / Emma

Vaknade halv 12 idag. Så gött med 12 timmars sömn, kände att jag behövde det efter det längsta jag har sovit på 3 vekor är 7-8 timmar.. Alldeles för lite för mig, haha. Dagen har spenderats med Emma, inte gjort ngt speciellt.
 
Åkte upp och red mina pollar vid 3. Beckie red jag igenom i skritt i paddocken i ca 30 minuter. Blev riktigt fin på slutet. Emma började att rida Fender, han testade henne lite för att se om han kunde komma undan att jobba ordentligt.. Men det gick bra mot slutet, jag hoppade upp och red i 10 minuter typ för att känna igenom honom inför morgondagens träning för Per i Dingle. Kändes super fin, hoppas att känslan sitter kvar imorgon oxå! 
 
Finaste från ävling i sommras ♥
 
Har lagat lite mat med mamma nu och kvällen spenderas med Emma och familjen framför melodifestivalen. Myyyys, min sista kväll hemma nu då. 1 vecka borta, men det ska bli sååå kul!
Detta var ett tag sen nu.. 1,5 år har gått såå himla snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0