Lyckat...

Försov mig brutalt idag.. Så missade nästan hela förmiddan idag, så nu sitter jag och pluggar som fan. Gjort färdigt no och snart hemkunskapen. Bara svenska, engelska, tyska och matte kvar, hade en massa att göra hemma redan så ännu mer nu. Typiskt att det skulle vara just idag. 
 
Idag så får mina polar vila för har ingen chans att hinna rida dem. Imorgon blire rida så hårt det bara går i denna halkan som är ute! 
 
Wiie, så söte vi va för 1,5 å sen ♥
 
Tog en liten paus från plugget, grr får damp. Hittar inte svaret på en fråga, haha. Har trötnat på att sitta och läsa text efter text utan att hitta svar. Vet inte vad jag ska söka på hehe. Back 2 work now! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0