Music is my life

Jag kan inte leva utan min musik. Lyssnar nästan på musik konstant i skolan, hemma, stallet, när jag rider osv. Skulle inte klara mig utan musik, lyssnar på det när jag ska sova, när jag är glad, arg, ledsen, nervös, trött, peppad, hela tiden! Har gansak varierad musik smak. Gillar det mesta förutom dansband och Carola typ, haha. One direction är min drog men Passenger, Eminem, Imagine dragons, de vet du, asså allt som passar till vilket humör jag är på.
 
Arg - Hardstyle
Glad - One direction/de vet du
Ledsen - One direction/The Fray/Maroon 5
Peppad - Alla låtar med tempo som Rap das Armas, Sex on the Beach osv.. 
Trött - Eminem/Imagine Dragons/Awolnation/Maroon 5
Nervös - One direction, andra lunga låtar men även Eminem och liknade stuk på musik 
 
Sen såklart mycket mer men i stora drag så lyssnar jag på musik hela tiden. På lektioner när jag jobabr för att hålla fokus, nervös för att slappna av, argför att lugna mig, trött för att somna eller slappa till, glad för att jag äslakr musik, hehe. 
 
One Direction "my life"
Eminem "kung"
Imagine Dragons "big love"
Maroon 5 "underbara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0