Onsdag 13/2

Godkväll!
Sitter just nu på mitt rum med musik i öronen och ska strax sova. Är sjukt trött i både kroppen och allmänt. Men har såå kul och det är riktigt mysigt här! Har ätit god mat nu på kvällen samtidigt som vi tittar på 24. Har även kvällsfodrat, de är så mysigt att vara i stallen på kvällen! Så tyst bara höra hästarna tugga på maten. 
 
Började halv 8 med att ge mat till alla hästar och sen var det frulle vid 8 typ. Sen jobbade vi på till halv 1 då de var lunch i 1h. På eftermiddan till 5 har jag mockat, fyllt på spån, sopat, flyttat hästar osv. Men det är jobbigt, lärorikt och riktigt roligt! De andra dagarna har vi varit 3 med mig men imorgon är det bara jag och Nadia, mer att göra vilket är KUL. Har även planerat att försöka ta oss till affären och köpa godis och glass.. Mums, gottegris som jag e! ;) 
 
Ska sova nu men ha de braaaaaaa ♥
Vet suddig men saknar mitt "♥"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0