Packning

Just nu ska jag packa. Ute i bra tid som vanligt ;) Slängde en massa grejer i tvätt som mamma fick tvätta åt mig, alla tusen hästgrejer som skulle tvättas osv. Kläderna kan ju vara rena första dagen, hehe. Ska lägga fram alla vanliga kläder som ska med, packa mediciner, all annan skit som ska med. Imorgon åker allt ner i väskor och hoppas på att få plats med allt i 1 väska men det tror jag inte att jag får, packar alltid förmycke... Men datorn åker med ner så kommer updatera som vanligt hoppas jag! 
 
Tagga dressyrträning också. Saknat att träna med min prins. Kanske 4,5 månader sen vi tränade ordentlig för tränare, gick ju inte så bra för oss på slutet av sommaren/hösten så all energi låg på Beckie och träningar då. Men ska bli kul att komma igång lite nu och så hoppas vi på att han sköter sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0