Sorry...

Vet att uppdateringen har sugit här... Men vårat internet är helt fucked up och det tar hundra år att komma in om det ens går. Jag får lite damp men vad ska man göra?
 
Iaf så red jag båda pollarna ganska länge idag. Beckie reds till Tossene och tillbaka och de är kanske 6-8 km? Iaf var ute 1,5 h ungefär. Mest skritt men även lite trav, skötte sig nästan hela tiden förutom när vi skulle förbi en traktor men van med hennes ryck så fick upp huvudet på henne innan hon hann bocka så högt. Men mysig tur och är nöjd med hur hon lyssnade på mig när jag jobbade henne. Pigg som satan men höll i skinnet.
 
Fender red jag i ca 1h. Red lika långt om inte längre fast åt andra hållet men travade väldigt mycket. Bara travade på och travade flera kilometer på raken. Skrittade fram sen så hade jag bara 1 skritt paus innan jag skrittade sista kilometern hem. Han behövde verkligen få röra på sig med tanke på det korta ridpasset igår och hur hans hage ser ut... Is överallt, är trött på skiten nu asså!
 
Tänkte att de ska gå ungefär lika långt imorgon fast Beckie ska ridas i skogen eller på åkern om underlaget tillåter. Fender ska gå i paddocken om det går annars så blir det vägen med dressyrarbete. Vill börja komma igång med träningen nu, vår nu och bra underlagså man kan rida ordentligt, hoppa, galoppera, träna ordentligt i paddocken utan att vara rädd för att de ska halka! Vill börja rida nu så de är fit for fight för tävlingssesonen. Särskilt Beckie som fortfarande är som en tunna efter sommaren, varför är det så lätt för henne att gå upp i vikt men inte gå ner? Jävla skada... Men hoppas på att få kunna rida ordentligt tills vi ska försöka ta föl på henne. 
 
I wanna put this day back on replay and keep reliving it ♥

Kommentarer
Postat av: Theresé Hägglund

Han ba: Nämen va e detta? Å jag fick en blågul rosett :3
;) <3

2013-02-19 @ 10:14:41
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0