Stall / Pizza / Godis

Chill dag i stallet idag. Mockat, fixat vatten och annat grejs som ska göras. städade sadelkammaren och lite överallt i stallet. Blev riktigt bra om jag får säga det själv ;)
 
Fick även rida i kanske 30 minuter på Himmie. Sååå himla härligt steg och när han slappnade av, gosh vilken häst! Dock så har han varit skadat väldigt länge men e nästan helt bra nu får honnpå att han blir helt återställd då de är en go häst som kan gå långt tror jag!
 
Sen så had ejag 2 timmar dötid innan det bar av in mot Karlshamn centrum för Pizza time med Nadia, Ida och Kristina. Myyys med go pizza och sen stoppade vi och handla mängders med godis... Fettma här haha, Ben&Jerrry glass, choklad, dricka och lösgodis. Men räcker till tågredan hem oxå, hehe. Åker 20 i 11 och är framme 5 typ. 3-4 byten och hoppas på att jag kommer rätt.. Haha första gången på tåg och helt själv, lääääskigt! 
 
Ska packa det sista nu innan jag ska sova, dö trött. Ser ut som en vandrande lik men stora svarta ringar under ögonen, sova länge när jag kmr hem! Man fattar inte hur jobbigt det är att jobba i stall förens man har gjort det i några dagar. Helt slut men gud va kul det är asså! Godnatt ♥
"Saknar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0