06:00 och jag är super pigg..

Yess, de går bra haha. Jag, Anton & Linn e fortfarande vakna fast de ligger och slappar medans jag funderar på om jag ska vara vaken elr sova. Vet hur jag blir imorgon om jag inte sover, fast jag e inte trött. Typical elr? Dock så är jag fett sugen på att dra ut och springa, fast jag vågar inte själv då de är kolsvart ute.. De andra har gått och lagt sig från 1-halv 5 typ. Men jag e verkligen inte trött, men tänker på att jag kommer inte orka med något imorgon.. Kommer knappt orka rida elr jo men inte mke annat. Om en halvtimme ska jag upp på måndag och resten av veckan, går ju upp halv 7 när jag ska till skolan. 
 
Love this songs  
 
 
Pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0