2 days until school starts

Buhu, snart börjar skolan igen... :( Vill inte till skolan till skolan på onsdag, kan tänka mig 3 veckor ledigt till. Men ska bli kul att träffa kompisar igen annars kommer de suga. 
 
Känner mig ganska duktig idag! Passat min lillebror idag, gick upp 8 för att göra frukost fast detvar sjukt obbigt eftersom jag sommnade 2, haha. Sen så har jag lagat mat, tacos. Plockat i och ur diskmaskinen och grejsat massa. Bara rummet kvar nu då, det som jag städar 3 dagar i veckan och endå så är de as stökigt, fattar inte hur.. Ska till stallet om 1 timme typ, antingen rida Beckie och Benjamin Fender eller båda själv eller ut och gå. Kan inte bestämma mig.. Vet bara att de ska ta det lugnt men tror jag rider båda själv men får se. Så sugen på att rida i mängder! Särskillt mitt lilla monster ;) 
 
Åååh sommar ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har för mycket minnen med denna ponnyn... 

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson

fin blogg!
Var gärna med i Veckans blogg på min blogg!

2013-01-07 @ 15:53:49
URL: http://sannasofias.blogg.se/
Postat av: Felicia :D

Sv: Min b-ponny Polly är pigg och väldigt busig! Hon är framåt i hoppningen och väldigt pigg som sagt. Hon bjuder väldigt fint mot hinderna men ibland kan det bli lite missförstånd. Har tävlat upp till LB(80) regionalt.
"min" c-ponny Fanny har jag inte ridit så mycket men är väldigt pigg och glad. Hon är väldigt stor galopperad , och man måste ha mycket ben på henne för att hon ska lyssna. Dock har jag inte hoppat henne någon gång men ska så småningom börja hoppa henne snart. Det säger att hon är fin iaf!
Vad har du gjort idag då? :)

2013-01-07 @ 19:04:51
URL: http://feffiiis.bloggplatsen.se
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin häst!

2013-01-07 @ 19:56:29
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: josefin ♥♥

Nu är dagens blogg avslutad, kolla om du vann, och glöm INTE att anmäla dig igen :)

2013-01-07 @ 22:16:26
URL: http://tussex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0