2013-01-11

Brr, gud de är riktigt kallt ute.. Frös som tusan i stallet förut, som tur va så hitade jag en as mysig & varm tröja i bilen. Visste inte att det skulle va så kallt, haha. 
 
Fryser fortfarande om fötterna.. Men börjar bli lite varmare efter 1 dusch och suttit under 2 filtar hela kvällen. Tänkte lägga mig ganska tidigt idag, ska nog strax hoppa i säng. Antar att vi är uppe sent imorgon. Gokväll som
spenderas med Emma, Linn, Johan, Anton och kanske Tres (Y) Ska laga en riktigt smarrig kyckling med go sallad och rågris till, mums! Lite nyttigt då vi har 1 träningsbesatt, och resten vill bli nyttiga. Då de lär bli ganska mycke godis och annat gott så  kan man juh äta nyttigt. 
 
Klockan är satt på halv 10, passar bra att hinna sega en stund, äta frulle, handla, checka bussar, prata med Tres, Linn & Emma osv innan 12. Emma rider Fender och jag Beckie imorgon, sen så hjälps vi åt att mocka och greja så det ska nog flyta på hoppas jag. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0