4/1 2013

Sitter med go musik i sängen och ska strax lägga mig. Ikväll har jag inte gjort mycket, har settpå TV hela kvällen. Tittat  på världens underbaraste film, så som i himlen. Så himla fin film! 
 
Vaknade vid 12 typ idag, var hemma i några timmar, käkade frukostoch tittade på One tree hill innan jag drog mig mot stallet. Släppte Beckie lös i paddocken och lät henne springa. Jäklar vad hon sprang ett tag! Fullfart och bockade lite och hon var så himla söt. Hon tyckte det var kul att springa, tänkte med tanke på hur hon va igår så kan det vara skönt att få springa lite. 
Min fina ♥
 
Nu ska jag sova innan jag ska upp till stallet tidigt och rida Beckie innan hon och Fender ska vaccineras. Mamma ska även gå en promenad med Fender eftersom han står i fålla så han får röra sig lite. Sen så drar jag på ryttarfest med LinnJ och träffar Molly och en massa andra. Sen så sover jag hos Molly tsm med Linn (Y)
 
Pussssss, peace, love and hope!
Loooooove this song! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0