Bloggidéer

Jag fick super massa idéer till bloggen förut på Svenskan. Var bara tvungen hämta ett papper och börja skriva ner. Har massa idéer, en idé till ett långt inlägg. Ett ämne som kommer upp mycket inom hästvärlden, stora bloggare till små, Linn Olsson skrev om det för ett par månader sen. Kommer skriva om olika saker man har hört och sett, hur jag gör osv, tänkte att ni skulle på se de ur mitt perspektiv.. Jag kan ge er en ledtråd och så kan ni kanske klura ut vad de handlar om. Storhage/liten grashage, skritta elr galoppera i skogen, skog/ängar elr paddock/ridhus. 
 
Sen en har jag en massa små idéer oxå men det kommer vara mer fokus kring ett speciellt inlägg. 
Mitt favorit citat och så är de ju grymma Johnny Depp oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0