Fender 18/1

Red ut barbacka på en super pigg Fender. Tänkte bara skritta men fick ändra planerna ;) Det blev gansak mycket galopp på en ponny som sprang som tusen och såfort jag tog i han fläckte med huvuvdet, haha söta.. Kul att springa när det för en gång skull är helt ok underlag! Men shit va kallt de va.. 10 minus, asså seriöst jag som inte trodde att det skule bli kallt igen. 
Vet inte vad som hände men när jag satt på Benjamins tränin så fick jag värsta måste sova typ. Satt och kämpade för att hålla ögonen öppna, fortfarande sjukt trött. Sova tidigt idag, 10-11! Haha nästan löjligt tidigt men ska upp till gymmet när Benjamin ska ha kalas på tumlaren, passar på när vi ändå är där. Tänkt mig ett stenhårt pass men gå och spring intervaller i 30-40 min, sen styrka i mage och biceps är tanken. Älskar att träna, bästa som finns! Och i stallet står 2 pollar och väntar imorgon, båda ska riddas. Om Molly hinner komma så tar vi var sin annars tar jag båda i kylan. Tänkte mig en lote längre runda så de får springa lite och bli av med lite energi. 
Fina fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0