Hästarna 23&24 jan

Svin kallt var det igår, -16 så red bara Fender en stund. Red barbacka ut i skogen, ganska lugn tur då de var väldigt mörkt ute. Beckie fick vila, bli borstad och myst med en stund. När jag precis skulle hoppa in i duschen igår så ringer Andréa (stall ägaren) till oss och säger att Fender har kolikkänningar eller liknade.. Så jag och mamma fick åka upp till stallet och gå ut och gå med han. Var la hemma kanske vid 11 halv 12. Duschade och greja lite och sen så somnade jag, sjukt trött hela dagen idag.. Men vad gör man inte för sin häst? 
 Såhär gick Fender och jag ut igår vid halv 11 typ + en massa mer reflexer..
Idag så skrittade jag och Tres ut på Fender och Bengtsson. Red en bra bit bort på vägen, kanske var ute i 35-40 min eller mer vet inte exakt. Men härligt, körde på dubbla tröjor, termobyxor (haha), jacka, halsduk, fodrade skor och tjocka vantar (Y) Men allt för att hålla sig varm right? Gick ut och gick med Beckie oxå. Hon skulle ändå bara skrittas idag och tänkte att lite motion själv skadar inte + att de är lättare att hålla värmen! 
You´re the reason I smile! ♥
 
Nu ska jag lägga mig och sova, ska till tumlaren och simma och gymma med skolan imorgon. Jippi, simma.. Hate it! Men men slipper trökiga lektioner, haha. Pussssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0