I don´t know, if you know who you are until you lose who you are

Idag så fick mina pollar komma ut i skogen och skrittas förhand. Emma tog Fender och jag Beckie. Gick en bra bit, kanske 5-6 km i blött, backar (mest uppför) osv. Vi gick den rundan som vi oftast brukar rida. Båda skötte sig super, det var sjukt mysigt!  Måste göra detta oftare, dock så tar det ju sin tid.. Men helger, innan/efter tävlingar, perfekt!
 
Jag & Fender på prisutdelning ♥
Beckie bus ♥
 
Kvällen tidbringades med Emma, chillat. Spelat spel, ätit och gjort efterrätt. Sånna kvällar man vill ha när man snart ska börja skolan! 16 februari, då blir det antagligen hoppning i munkedal (Y) Klubbis med Beckie inför bohuscupen, ong vad har jag gett mig in på? Ja iår tävlar jag för munkedal istället sotenäs, mer dressyr där och mer lag. Hoppas att vi inte tävlar mot sotenäs, de blir jobbigt.. 
 
Pussssssss, ha en bra kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0