Ledig från stallet idag

Idag så fick jag en stallfri dag. Det var etttag sen, kul att hinna träffa nån annan än de som är i stallet och Emma. Gick till halv 4 idag. Sådär halvbra dag idag, ganska långtråkigt då vi har haft no, so, svenska,tyska, matte & idrott. Sen så hade jag utvecklingssamtal vid 10 i 4.. Det gick braa som tur va, haha.
 
Åkte hem till Saga efteråt. Vi satte oss och ringde runt till olika ställen där vi kanske kan prao, har fått 2 kanske hehe. Men jag fick svar från advokatfirman och det verkar som jag kan komma och interjuva dem!! :D Wiiiie så sjukt glad, fett nöjd att jag skickade iväg dedär mejlet asså. Var ganska nervös men sjukt nöjd att jag gjorde det!
 
Har även bollat lite idéer om ett projekt jag och Saga ska försöka göra. Men får se hur de blir med det, imorgon så har vi 1&½ timme i skolan och försöka få ihop det. Sen så har vi 10 ggr på oss, de går nog bra hoppas vi. Bra ändamål så hoppas på att få med oss sponsorer!
 
Miss tha summer.. ♥'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0