My weekend

Vaknade 12 idag, la mig 7 imorse haha. Ska strax lägga mig så jag är utvilad tills imorgon då de är skola igen. Efter bara 5 timmars sömn så är jag ovanligt pigg! Ska duscha imorgon så klockan står på lite tidigare än vanligt så man hinnder med att duscha, blåsa håret, sminka mig and so on. Har haft en fett najs helg. Skrattat mycket med bästa sällskapet! Mot 3-4 så var vi som mest igång med sanning eller konka (lame I now, hahah), skratta som fan och lyssna på hög muuusik, MTV is the shit u know. 
Mumssss ♥
Idag så har jag inte gjort mycket, kollat på American Pie, varit i stallet och ridit ut, kollat på PA 4 & så ska det låta för grymma Robin Stjernberg va med (Y) Inte mycket, mysig och chill dag med kompisar. Love life! Imorgon ska båda mina bebisar få ut och springa i skogen, så sjukt pigga! Beckie hade jag problem att hålla idag.. Satt och kämpa men lätt va de inte ;) Fender ska få ta första riktiga galoppen i skogen och på grusvägarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0