One more day to go

Gud såå himla trött, haha. Sov 6 timmar inatt, sjukt trött idag somnade tom 30 min när jag kom hem från stallet.. Ska strax slänga mig i säng, igår var jag super pigg men idag så kan jag nog somna stående om de e så! Men 1 dag kvar i skolan för denna vecka och taggar ensam hemma i helgen med friends (Y)
Red ut på Fender idag, pigg som tusan och imorgon blir det nog ett utepass igen då de e fruset i padddocken.. Tror jag ska ta nån galopp oxå, lindar nog båda då de e så hårt, nojjig som ja e om mina hästars ben! Hoppas på att de tinar d Beckie har stått i grusfålla och vilat idag, kommer dö imorgon haha.. Starkt bett och klister i baken ;) 
Something special!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV söker du ett bett att ha i hoppningen eller dressyren?

2013-01-13 @ 22:31:54
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0