Sjuk...

Igår så bloggade inte jag på hela dan för att efter vi släppte ut hästarna på morgonen och jag red ut på mina änglar så fick jag världens huvudvärk.. Den satt i hela kvällen och jag  reste mig från soffan typ 3 ggr under hela eftermiddan/kvällen. 
 
Hemma idag från skolan för den har suttit i hela natten och nästan hela dagen, börjar släppa nu som tur va! Emma rider Fender åt mig idag, tack ♥ Alltid skönt att ha en som gärna hjälper till att rida, imorgon måste båda ridas. Beckie ut och tränas kondition och Fender dressyrtränas i paddocken. 
 
Kollat på gossip girl hela dagen, min drog när ja e sjuk! Gossip girl, te och glass. Fått allt ska strax sätta på ett avsnitt till och inte gå upp ur soffan på hela denna kväll heller haha, pussssssss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0