Sorry, har inte orkat + internetet är fucked up

Vet att min uppdatering har sugit. Inte orkat sätta mig  vid datorn och blogg.se appen har slutat fungera och hela vårat internet e fucked up.. :/
 
Molly sov hos mig fredag till lördag. Hade sjukt kul och var bara hemma, skratta åt allt som vi brukar. Gjorde inget speciellt, kolla på ett par filmer, firade min lillebror som fyllde år då och åt go mat och kladdkaka med fruksallad! (Y) 
 
Red ut på Fender igår. En pigg barbacka tur med ganska mycket trav och galopp, tackar gudarna för min balans haha!  Skuttade upp och ner, hit och dit, bockade tom, så söt min lilla kille. Första gången han bockar med mig på ryggen annars e han mer studdsig när han e pigg. Men bara skratta åt han, älskar min lilla kille. Fattar inte hur ska klara att säga honom till våren.. 
 
Firade min lillebror som fyllde 8 i fredags. Faster med familj, farfar osv, mysig kväll med tårta, god mat osv.. Jätte mysigt, älskar hemma kvällar inemellan 
 
Mitt fina mästerverk, läskigt god oxå
Sötaste och coolaste kusinen ♥
 
Idag så red jag ut i skogen med Beckie, var ute i nästan 1 timme. Super mysigt när det snöade, fast kallt.. Läskigt hur mycket snö det kan komma på 1 dag, e typ en halv meter ute nu och nästan inget innan, sick! Red även ut en sväng på Fender, va ute i 30-40. Galopperade mycket idag me då han var sjukt pigg, snabbt åt helvete gick de ibland. Jag red barbacka men tackar gudarna igen för min balans, haha. Imorgon tar jag sadel och går bort på åker och kör intervaller. Som jag gör på Beckie varje dag i skogen. Måste få upp kondisen på henne och Fender måste bli av med energi innan han spricker. 
 
"Take me back"
 
Pusssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0