Vänder på dygnet..

Blir så trött på mig själv ibland. Har vänt på dygnet totalt, somnar halv 2-3 typ varje dag och sen sover till 12-13 nån gång på dan.. Blir så trött på mig själv, kommer vara zombie när skolan börjar, haha. Ingen rolig människa, påsar under ögonen och vara trött och grining och vara i min egen lilla värld, men brukar ge sig efter nån vecka. Eller hoppas de iaf ;) 
 
Imorgon ska jag ut och gå med Emma, dock så funderar jag på om jag ska ta med nån häst ut. Funderar på om jag tar Beckie och Emma Fender. Men får se, de får  ta det lugnt imorgon oxå och sen så ska Beckie ridas lätt på måndag och Fender ska oxå igång snart. Men de är skönt att det håller på att bli ljusare och så hoppas jag på att de ska gå och rida i paddocken nu när man börjar skolan och kommer upp senare. Om de är bra underlag så ska jag försöka hoppa nån dag, Fender ska nog oxå skutta lågt om någon/några veckor :) Några förslag på vad man kan träna på till en storhäst som är lite svår att svänga och kan bli lite stark och busa lite ibland? Men som allid e väldigt posetiv och har riktigt bra och luftig galopp? Behöver tips som kan vara bra för att kunna rida en bana på bästa sätt. Sen även klara omhoppningen utan tidsfel. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emil Ek

Hej, börjar direkt.. Gillar du inte såna här kommentarer, så förlåt! Skriv det till mig så kommer det aldrig hända igen... Mitt mål med bloggning är att försöka bli känd, så det skulle betyda grovt mycket om du kunde ta dig tiden att kolla min blogg, kommentera den och kanske länka den? :)
Ha det jätte bra, kram!<3

2013-01-06 @ 03:39:50
URL: http://emilsfoton.blogg.se/
Postat av: Felicia :D

Vad fin blogg du har <3 Vad heter dina två hästar? :D och hur är dom och rida och sånt? Tävlar du ofta? :D Kram <3

2013-01-06 @ 19:37:53
URL: http://feffiiis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0