Would he say his in love? Baby I WOULD

Idag så gick jag upp runt halv 10, sjukt trött! Men efter en dusch så vaknad ejag till och käka frukost och sminkade mig. Sen så kom Linn efter en liten stund, bakade lite fota lite. Sen så har jag inte gjort så mke mer idag.  Kom precis ut ur en dusch till, älskar att duscha efter stallet. Trättade bort allt smink så nu kan jag bara somna. Inte behöva tänka på ngt, bara chilla. Sista kvällen innan skolan börjar :( Blööö vill inte till skolan imorgon bara 3 dagar endå posetiva. Dock så har en mina bästa kompisar flyttat till ua och bytat skolan, buhu.. 
 
Dagens outfit, fryser röven av mig därför såå stel.
 
Vet ful outfit men hitta inga kläder som passar ihop.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0