Jobba hemifrån stort plus!

Idag så har vi fått en möjlighet av skolan att välja mellan att vara i skolan och jobba eller hemifrån. Jag tycker själv att jag koncentrerar mig bättre hemma och har fått gjort med hemma nu på förmiddagen än på alla andra lektioner tillsammans vilket blir kanske 3 skoldagar. Nu har jag fått ner alla kapitel men är långt ifrån klar, allt ska fixas och donas med, ändra meningar lägga in bilder och greja massa. Men första utkastet klart eller vad det heter ;) 
 
Strax fixa bland kapitlerna lite och sen blir det packa västan och fixa iordning för att dra till skolan och ha vanliga lektioner nu på eftermiddan. Inget stall idag, stort förhör imorgon på första världskriget måste plugga massa idag! Hästarna får klara sig utan mig för en dag så blir det träning imorgon på båda pollarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0