Snabb update

Strax sova, gäspar så jag får tårar i ögonen. Sleep time for little me ;)
 
Skola länge idag, blöööö.. Drog upp till stallet med Emma förut. Hon red Fender och jag Beckie tränade länge. Först så tränade vi sjävla sen så hjälpte jag Emma lite då Fender är så speciell så förklara lite hur hon skulle för att få honom att gå bra osv. Efter kanske 30 min skrittarbete på Beckie medans jag hjälpte Emma började jag jobba henne i traven igen. Gud denna hästen slutar aldrigatt förvåna asså! Super lätt fram för skänkeln och var posetiv och tänkte framåt hela tiden, bra stöd i handen i en avslappnad form. Jobbar mycket med tempoväxlingar då hon tycker det är super svårt särskillt i traven men satte några riktigt bra ökningar och jag kunde samla henne bra efteråt utan att hon spände sig. Nöjd med min prinsessa idag ♥
Fender & Bengtsson leker i hagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0